Soligt!

Wille tog en semesterdag idag, och den spenderade vi mestadels ute! Vi köpte en cykel av en granne i somras för en hundring, som nu passar perfekt till Junie. Hon har aldrig tidigare suttit på en cykel så idag var glädjen och spänningen väldigt stor kan ni tro! Det blev mest runtskjutsning men det var svårt att undgå stoltheten i hennes blick och hon blev så stor! Vi var till järnvägsparken på förmiddagen o efter vila var vi ute på altanen o grejade lite, tills farmorn kom på besök från Hallsberg. Imorrn ska solen fortsätta stråla och vi bokade in en eftermiddagsträff med Madde & barnen, pinsamt nog har vi inte setts sen i somras! Vad vi ska pyssla med imorrn förmiddag får visa sig, det blir väl cykelskjuts runt kvarteret! Jag har inga känningar på att förlossningen skulle vara på gång men det ÄR tungt nu faktiskt. Fysiskt vill jag bara gå i ide tills det är över. Börjar få liiite småångest över smärtan som ligger framför mig. Men det är det ju värt! 😉👏🙏





Vecka 38 är påbörjad!

Kommentarer
Postat av: Mia L

Snacka om att tiden går fort! Vecka 38!!!! Förlossningen är ju liksom runt hörnet. Jag gick in i v 35 idag och tänkte att 5-6 veckor kvar var mycket men sen insåg jag hur fort en motsvarande semester går. Snabbare än snabbt står vi där med en bebis på armen och trött ögon som funderar på hur vi ska få allt att gå ihop :) kram

2014-03-13 @ 17:01:42
Postat av: Anna T M

Duktiga Junie ❤️

2014-03-14 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback