Yesterday...


Igår fick min älskade mamma hjälpa mig med lite fotvård. Det säger det mesta om min nuvarande smidighet. Men nu kan jag ju iallafall föda barn utan att skämmas FÖR mycket över mina döda fötter! Idag borde jag: passa på att baka lite! Kanske banankaka? Kanske havreflarn? Kokostoppar? Men istället gjorde jag en snabb avdamning av nedervåningen (men har snällt lämnat golven till Willy, såklart!) och städade toan härnere. Övervåningen ska vara glad om den får sig en omgång med innan helgen. Annars slöar jag mest! Har haft mycket sammandragningar sen igår meeeeen det är väl allt det är antagligen. Junie vaknade vid 2 i natt och ropade att det kom monster. Hon har fått dille på Lejon och monster. Försöker förklara att det inte finns något av det hemma hos oss men hon är en enveten liten donna. Som tur var somnade hon om i ett nafs! Utöver det är det veckan 39 som gäller nu!

Peace

Kommentarer
Postat av: Mia L

Härligt med lite fotvård. Junie ser ut att tycka att det var roligt iaf. Nu är det bara att peppa ända in i det sista, inte långt kvar ju!!! Hejja dej!

2014-03-20 @ 14:11:42
Postat av: Anna T M

❤️

2014-03-20 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback