Att se fram emot något...

....ja att ha något att se fram emot är alltid roligt och nu har Junie och jag ett litet äventyr att längta till! Vi har bokat tågbiljetter till Göteborg om ett par veckor och ska ha tjejhelg med Anna & Julie! Det ska bli så mysigt att få den tiden med min fantastiska lilla tjej. Hon är bland de roligaste människor jag känner. 
Bild från förra sommaren☀️

Idag var vi på BVC och mätte och vägde Vida och matvrak som hon är så har hon nu passerat 5 kg! Och hon har börjat få mulliga goa kinder att klämma på. Hon fick godkändstämpel av doktorn också. 👍

Imorgon ska vi till Mia och barnen, och ryktet går om att Stina har fått upp sin pool: Junie kommer bli SÅ glad när jag berättar det imorrn! Vi har haft en mysig eftermiddag idag när lillasyster för en gångsskull sov en lång stund i vagnen så lekte vi med vatten, drack smoothies och myste i solen (tillslut skuggan för fasen va varmt det blev, 28 grader!). Nu är jag redo för sängen. Hepp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback