Solsken!

Vilket väder vi har! Alldeles lagom tycker jag. Var ute o gick imorse och trots blåst så höll jag på att svettas ihjäl. Det är svårt att veta hur de små ska kläs osv när det blir varmt men ändå blåsigt. 

Redan torsdag, denna vecka har gått fort! Igår hängde jag och Mia med de minsta på Ikea & bergvik. Och innan det laddade vi upp med frukost på Artisan. Blev lite småshoppat innan vi for hemåt igen. Min lilla dotter sover ju inte så mycket (läs aldrig) på dagen vilket kan vara väldigt påfrestande för man får inget gjort, men på nätterna kan hon slå på stort, som i natt t.ex sov hon från 20.15-04, och sen från 05-08! 👏😁 i helgen ska det ju fortsätta vara varmt och vi ska till Astrid Lindgrens värld sön-mån och det ser vi nog alla fram emot! Junie pratar om Pippi, Bullerbyn och Emil mest hela tiden. Inte allt för många veckor kvar nu till semestern! Låt oss hoppas att vädret håller i sig ända fram till typ oktober!;)










Kommentarer
Postat av: Sara

Vädret är ljuvligt!!! Hoppas det hänger i! Vi ska till ALV lörd-sönd så vi kanske ses där!! 😊

2014-05-22 @ 18:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback