Tuttar o badhus

Idag ska vi till badhuset på eftermiddagen, jag Junie Mia och Stina. Jag fick av nån anledning för mig att gå in på sannabadets hemsida, och där visar det sig såklart att lilla bassängen är stängd på torsdagar!! Jag blir så himla trött. Känns som Khamns badhus är det enda med så knepiga öppettider som inte alls känns familjeanpassade & visst att det är babysim kl 12 men då behöver väl inte bassängen vara stängd hela dagen för det! Jaja vi åker dit iaf för Junie har längtat efter denna dag hela veckan. Vi får la vara i stora bassängen så gott som det går. 

Något annat vi längtat efter är att Vida nångång ska ta napp och igår verkar det ha skett ett mirakel. Eller så har min mamma magiska krafter. Junie o jag stod i duschen och när vi kom ut så hade mamma och Vida myst med tutten i munnen hela tiden! Och där stannade tutten resten av kvällen o i natt har jag kunnat ge henne den emellanåt istället för att trycka på med mat som har varit den enda trösten på nätterna tidigare. Vi hoppas det håller i sig! 




✌️❤️👏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback